čtvrtek 28. března 2013

Život v obchoďáku ..

Tak jsem zjistila, že většinu věcí, co potřebuji, tu seženu a zařídím ve zdejších obřích obchoďácích :-). V obchoďáku je banka, autoškola, bazén, knihovna, kino, divadlo, kopycentrum, fotky na pas, sjezdovka (tam teda nechodím), kadeřník .. Takže na první pohled je fajn, že je vše na jednom místě. Bohužel v obchoďácích nefungují GPSky. A GPSka mi nahrazuje část mozku, na kterou u mě pánbu zapoměl. Takže si do obchoďáku beru turistické boty a nechávám si víc jak hodinovou časovou rezervu na hledání cesty. U vchodů jsou sice všude stánky s informacemi, ale rada typu "druhá doleva, 2 patra nahoru a pak ulička v pravu" je pro někoho bez orientačního smylu smrtící a děsivá. Stejně tak informační tabule se seznamem obchodů a s mapou jsou pro mě noční můra, jen seznam obchodů s mapou tu zabere opravdu několik metrů a ty mapky s červenou tečkou, kde stojím, ty byly pro mě záhada i v Čechách.
Tak jsem si šla včera udělat pasové fotky a to jsem si říkala, super, tam už jsem jednou byla, tak to snad zvládnu. Jo zvládla, obchod jsem našla už na druhý pokus, ale musí se tam na fotky 15min čekat, tak jsem si šla koupit pití do kavárny, ve které jsem taky předtím už byla - asi jen 100m od fotografa. No a když jsem se vrátila tak, jako by ty obchody někdo zamíchal a na místě fotografa byla kosmetika. No nakonec jsem obchod s pomocí asi 3 dobrých lidí, co mi postupně ukázali cestu našla, ale nějak ve mě každým dnem roste panika, kdy zase budu muset jít něco zařídit do obchoďáku.
Večer, když jsem dorazila domů, tak jsme na uklidnění s Dejanou vyrazili na promenádu na Marině a daly si, i když ani jedna nekouříme, šíšu. Dejana sice u toho celou dobu kašlala a pak jí bylo špatně, ale já jsem si to užila, asi vzhledem k mojí dlouhé kuřácké minulosti :-).

 Na šíše s Dejanou - Marina Walk

1 komentář:

  1. Vypadate obe spokojene :o) Jen si to tam uzivejte a chodte na plaz co to jde, tady je pro zmenu opet pod nulou a huste snezi... :o) :o)

    OdpovědětVymazat