čtvrtek 7. března 2013

Málem jsem vyhrála půl milionu ..

A ještě jedna vtipná historka. Před chvílí mi volal na moje nové místní číslo chlapík a představil se jako zástupce místního mobilního operátora, prý jsem byla vylosována a vyhrála jsem půl milionu dirhamů, což je na naše asi 2.5 milionu. Poslal SMS s nějakou aktivací a já jsem čekala, co to bude za boudu. Pak mě několikrát přepojili až se mnou začali domlouvat, že přijedou s televizí předat osobně peníze. No a já trubka jsem se šla učesat a oblíknout, když jako přijede ta televize předat mi tu výhru. No samozřejmě, že to byl podvod, získali docela fikaně moje celé jméno a přes tu aktivaci se nabourali na moji telefonní samoobsluhu. No jo, holt jsem teď blondýna .. Nikolko (kadeřnice) asi se budu muset zase vrátit k té zrzavé :-).

2 komentáře:

  1. já bych byla schopná se oblíknout do nejlepších šatů a pro jistotu je jít vyhlížet před barák, aby nezabloudili, když už vezou ty prachy:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Nezoufej, třeba ještě kamery dorazí :-).
    P.

    OdpovědětVymazat