středa 22. května 2013

Jeduuuuu!!!!!

Tak přátelé, konečně, těžce vydobytý řidičák, padlo na něj plno volných pátků a část úspor.














Přetrpěla jsem všechny hodiny a konečně jezdíííííím!!!! Včera jsem si pronajala auto a vzala jsem večer kolegyni Marwu - egypťanku na volejbal a trochu jsem ji využila, aby mi vysvětlila, jak se řídí automat. Tady totiž nemají nikde manuály. Je to jednoduché, ale na převodovce jsou písmenka, co jsem fakt netušila, co tím autor myslel.

A samozřejmě jsem vzala nezbytnou GPSku, kterou jsem si pořídíla v Carefouru. Moje první cesta dopadla skvěle, bloudily jsme díky GPSce jen v průměru 2x na jednu cestu, takže super.

Při parkování před volejbalem jsem Marwu pobavila - začla jsem provádět svůj parkovací rituál - vypojit GPS, vyndat rádio, schovat tašky,.. a ona na mě kouká, co jako blbnu. No já říkám, aby nám zloději nerozbili okýnko. A ona se začla šíleně smát, prý myšlenka, že by tady někdo kradl GPSku je směšná. Ještě tak prý, kdybych nechala na palubovce krabičku diamantů :-).

A skvělá zpráva nakonec. Natankovala jsem plnou za 250,-Kč, paráda, další z výhod bydlení v "naftové" zemi :-).

Jo a ještě abych zapadla do místní kultury, každého tady zajímá značka auta, to jsem zapoměla dodat, že jsem si půjčila Hyunday Accent 1.6, to byla jedna ze 2 značek, co tam měli v "mojí" barvě :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat